Wednesday, February 11, 2009

GG Allin






ჯიჯი ნაღდი ამერიკელი ქრისტეა . მისი სრული სახელი და გვარია იესო ქრისტე ალენი (Jesus Christ Allin), ამ სახელს ის რელიგიურფანატ მამას უნდა უმადლოდეს. სისხლი ფეკალიები ნარკოტიკები სექსი ყველასთან და ყველაფერთან მისთვის ჩვეულებრივი ამბავია. არანაირი პოზიორობა, ჯიჯი უბრალოდ აკეთებდა იმას რასაც ამბობდა და ამბობდა აბსოლიტურად ყველაფერს რასაც ფიქრობდა. ნაღდი პანკი თუ შეილება ესეთი ტერმინის ხმარება მასზეა გამოჭრილი ... მასთან შედარებით როტენი პატარა ფულიან ბავშვია. მოკლედ ამერიკული ოცნება უკუღმა .... როგორც თვითონ აცხადებს საზოგადოების პროდუქტი იყო ასე რო არაფერი მის საქციელში გასაკვირი არ იყო. ხალხი , მასა და ის ტიპებიც კი ვინც მის კონცერტზე მიდიოდა იყო მისი მტერი . როცა შენ მიდიხარ ჩემ შოუზე შენ მიდიხარ ომში / ჩემი შოუ არ არის პერფომანსი ეს რიტუალია / რამდენ თქვენგანს შეუძლია იწვეს ორმოცი წლის ასაკში 13-14 წლის გოგონებთან, ბიჭებთან და ცხოველებტან ?? მე შემიძლია და მე ამას ვაკეთებ!! / მე ვარ მეფე მე ვარ მესია ! -- ეს ჯიჯის ფრაზებია 1993 წლის ინტერვვიუში სიკვდილამდე 5 დღიღ ადრე. ამავე ინტერვიუში ( და არა მარტო ამ ინტერვიუში ) ის აცხადებს რომ თუ ის თავს მოიკლავს კონცერტზე საკმაოდ ბევრ ვინმეს გაიყოლებს იდეც ... ეს იქნებოდა მისი საუკეთესო და ბოლო არტი . დარწმუნებული ვარ ეგრეც იზავდა მაგრამ ამ გახმაურებული ინტერვიუს შემდეგ , ხუთი დღის მერე ის მკვდარი იპოვეს. ოფიციალური სიკვდილის ვერსია არის "პერედოზი" მაგრამ იქნებ FBI- თავვი დაიზღვია ასევთქვათ ტერორისტული არტისგან? სრულიად შესაძლებელია. ჯიჯი 1993 წელს 29 ივნისს მოკვდა. უკრავდა უამრავ სხვადასხვა სასტავთან ერთად თუმცა გამორჩეული და mean პროექტი ალბათ მაინც GG Allin & the murder junkies არის.



G.G. Allin: Portrait of the Enemy -- ამ სათაურით შევიდასტატია მასზე Adam Parfrey-ს გენიალურ წიგნში Apocalypse Culture.


აქ ნახეთ ალბომი Terror in America


აქ შეგიძლიათ გაეცნოთ ზემოთხსენებულ ინტერვიუს ( დამიჯერეთ ღირს) ოთხივე ნაწილს თანმიმდევრობით






No comments:

Post a Comment